הסוד השמור – הגישה של אופק בניהול השקעות

בעלי הון בישראל נמצאים בחיפוש מתמיד אחר אלטרנטיבה שתסייע להם למקסם את ההון הפנוי שלהם באמצעות השקעות פסיביות-חכמות בסיכון נמוך. אופק השקעות אלטרנטיביות מספקת למשקיעים את מבוקשם, כשהיא פועלת ומנוהלת מתחת לרדאר הציבורי מזה עשור ע"י 4 בכירים לשעבר בשוק הבנקאות והביטוח. עכשיו, גם אם אתה לא נמצא ברשימת עשירי המדינה – תוכל גם אתה להצטרף "לחבורה הסודית".


נתחיל מהסוף –היום, אחרי אקזיט במגדל המשרדים סקאי טאואר תל אביב, גם לנו קשה להישאר מתחת לרדאר. אין ספק שהאקזיט המכובד שעשינו לאחרונה בסקאי טאואר חשף אותנו לשוק ההשקעות האלטרנטיביות ועמעם את הדיסקרטיות שנהנינו ממנה עד היום. מדובר בהשקעה במכשיר פיננסי חכם מגובה נדל"ן בפרויקט משרדים בלב ת"א, שהשקענו בו יחד עם לקוחותינו והגענו לתשואות של כ-15% בשנה.

בעשור האחרון אנו פועלים כחברת השקעות אלטרנטיבית שמספקת פתרונות השקעה מבוססי נדל"ן עם תשואות יוצאות דופן בכל קנה מידה, כחלק מגיוון ופיזור של תיק ההשקעות של לקוחותינו. בקהל הלקוחות שלנו תמצאו את המשפחות האמידות בישראל ואת אנשי ה- C Level מעולם התעשייה וההייטק. לכן קל להבין איך הצלחנו להתמקם כקבוצת ההשקעות האלטרנטיביות הכי מבוקשת וסודית של עשירון העליון.
הניסיון המוכח והקשרים שלנו בתחום, חד-משמעיים. מכשיר השקעה כזה דורש חיבור נכון עם הבנקים, עם שותף מקומי ומקצועי אשר משקיע כספים יחד אתנו בכל השקעה וכמובן עם מנגנוני בטוחות הנדרשים בכל עסקה. אנחנו משקיעים הון עצמי שלנו בכל פרויקט ומעורבים באופן אקטיבי בניהול השוטף של פרוייקט ההשקעה והנכס. אנחנו פועלים בשקיפות מלאה מול המשקיעים, ומבצעים בדיקות נאותות קפדניות ביותר טרם סגירת כל עסקה. אנחנו היחידים בארץ שמטפלים במס בארץ המקור של ההשקעה, ואף מסייעים באמצעות חברה מתמחה בתכנון מס אישי לכל לקוח בהתאם למידותיו וצרכיו. 

מקצוענות – מבחירת ההזמנויות עד האקזיט


מתודולוגיית בחירת הנכסים שלנו יוצאת דופן באיכותה ובמקצועיותה, וכוללת שורה שלמה של פרמטרים הנבדקים ביסודיות רבה והינם הבסיס לקבלת החלטת ההשקעה.
לצוות אופק יש הבנה משפטית, חשבונאית וכל מה שנדרש ממנהל השקעה לבניית מוצר כזה. והשורה התחתונה: אנחנו היחידים אשר גובים דמי ניהול רק כשהמשקיע מרוויח, בניגוד לשאר בתי ההשקעות. כך שהרווח העיקרי של המנהלים מבוסס על מימוש מוצלח של ההשקעה.
אנחנו דואגים תמיד לגבות את עצמנו בבטוחות, בשעבודים, לדרוש קדימות בהחזר ההשקעה על פני משקיעים אחרים. לדוגמא: השקענו באזור לוס אנג'לס עם יזם מאוד ותיק ומנוסה בשתי שכונות ידועות. דאגנו שבפרויקט יהיו מרווחים כלכליים מאוד גדולים של לפחות 30% משווי הפרויקט – כלומר הכסף של היזם לא יכול לחזור אליו לפני שהחזיר לנו את הכסף.
מעבר לזה, יש לנו גם בטוחות חזקות כמו שטר משכנתא, שיעבוד חברת הנכס וערבות אישית.


יצירתיות עסקית ושמרנות – יד ביד


אנחנו מאוד שמרניים. בהשקעות שלנו בנדל"ן כמכשיר להכנסה פסיבית, יש יתרון מהותי מאוד מרכזי והוא חלוקת תשואות שוטפות למשקיעים – תשואה הנגזרת מדמי השכירות בנכסי הבסיס. המשקיעים יודעים בדיוק מתי מועדי החלוקות וטווח ההשקעה הצפוי. בנוסף, המשקיעים זכאים להשתתפות באפסייד בעת היציאה מההשקעה. בארץ נקבל בעיקרון תשואות שנעות בין 6.5% ל-7% לפני עליית מחיר הנכס, כשהתשואות בארה"ב יכולות להגיע לבין 8.5% ל-10% לפני עליית ערך הנכס. לעולם וללא יוצא מן הכלל, השיקול המרכזי בהשקעה שלנו הוא מחיר אטרקטיבי באזורים אטרקטיביים עם ביקושים גבוהים".

הסוד השמור מתגלה


נכון. כבר יותר מעשור אנחנו עובדים בשקט יחסי. המשקיעים מגיעים אלינו מאותה קליקה מצומצמת, תמיד באופן יזום ותמיד מפה לאוזן. לאחרונה קיבלנו החלטה לפתוח את הדלת שלנו מעט יותר לפרופיל מתאים של משקיעים.  בשנה האחרונה זה יוצא אל הפועל ואנחנו מאוד מתרגשים מכך.
החדשות הטובות הן כפולות: אנחנו מאפשרים למשקיעים חדשים להיכנס למעגל, ויחד עם זאת הצלחנו להוריד את רף הכניסה. היום אנחנו מאפשרים גם למשקיעים קטנים ובינוניים להיחשף להשקעות ותשואות שלא היו מגיעים אליהן כשמקיעים יחידים. סינרגיה בין המקצוענות לגודל. 
בסופו של יום, המטרה שלנו משותפת וברורה: להגדיל באופן פסיבי את ההון הפנוי ולשמר אותו גם לדור השני והשלישי.


מעוניינים לשמוע עוד פרטים על אפשרויות ההשקעה עם חברת 'אופק'? אנא שילחו מייל אל דן פנחסי: danp@ofekforlife.co.il או התקשרו: 054-7729344

אולי יעניין אותך גם...

כנס משקיעים 2018

בחודש ספטמבר 2018, קיימנו כנס משקיעים בהשתתפות הנהלת אופק השקעות אלטרנטיביות:  קובי אברהמי, דן פנחסי , מורן אליקים והשותף האמריקאי מייק האוטלאו. 

קרא עוד »

כנס משקיעים – ללקוחות אופק השקעות אלטרנטיביות

כנס המשקיעים ללקוחות אופק השקעות אלטרנטיביות נערך בהשתתפות השותף האמריקאי מר. מייק האוטלאו. המפגש התקיים ביום שישי 14/9/2018 במרכז הכנסים  ארץ ישראל היפה" בפארק הירקון. מייק האוטלאו סקר בפני המשתתפים את כל הנכסים בבעלות אופק השקעות אלטרנטיביות

קרא עוד »
דילוג לתוכן